Destaquem

14 octubre 2019

La Fundació puntCAT defensa la llibertat d'expressió i lluita pel dret a decidir, com a única manera que permet assegurar el manteniment i futur de la nostra llengua i la nostra cultura davant les amenaces globals polítiques i tecnològiques que ens envolten. Llengua, Cultura i Internet són el nostre ADN.

09 octubre 2019
Formació wordpress entitats | Fundació puntCAT

La Fundació puntCAT ofereix dues sessions de formació bàsica de Wordpress per a entitats. Aquesta formació es troba dins del marc del projecte esTICenllaçat, impulsat per Ctecno i la Fundación Migranodearena, que compta amb la col·laboració de la Fundació puntCAT.

08 octubre 2019
Ada Lovelace | Fundació puntCAT

Des de l’any 2009, el segon dimarts d’octubre se celebra el dia d’Ada Lovelace, la primera programadora de la història. Una data que serveix per reconèixer la figura de la dona dins la ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques (STEM).