Cerca i captura: ampliem l'equip de sistemes

Obrim una vacant per treballar a l'equip de sistemes de la Fundació puntCAT

22 octubre 2019
Oferta de feina de l'equip de sistemes

La Fundació puntCAT ha obert un procés de selecció per ampliar l'equip de sistemes. La persona que estem buscant ha de participar i donar suport als diversos equips i projectes de puntCAT. Entre aquests, destaquen el desenvolupament del sistema d'intel·ligència de negoci (BI), el manteniment de la infraestructura dels dominis .cat i .barcelona, així com la col·laboració en els projectes de recerca i desenvolupament que duem a terme.

La persona escollida ha de tenir facilitat per treballar en equip, ser transversal i tenir bones habilitats comunicatives. A la Fundació puntCAT creiem molt en l'autogestió i per aquest motiu l'aspirant ha de saber organitzar-se i gestionar projectes de manera àgil i autònoma.

Aquí pots veure tots els detalls de l'oferta de feina.

Els interessats, escriviu-nos un correu electrònic a vacants@fundacio.cat, amb una breu carta de presentació i adjuntant-hi el vostre currículum.

Data límit de recepció de candidatures: 29 de novembre